اگر شغل خود را از دست داده اید چگونه می توان از بیکاری خود بیشترین بهره را برد | بازاریابی
نوشته شده توسط : worldmarketing

اگر شغل خود را از دست داده اید چگونه می توان از بیکاری خود بیشترین بهره را برد
کارگران بیکار به علت Covid 19
به دلیل همه گیری COVID-19 ، بسیاری از آمریکایی ها با بیکاری ناگهانی و غیرمنتظره ای روبرو هستند.

وزارت کار ایالات متحده گزارش کرده است که نرخ بیکاری در مه 2020 15.7 درصد است. با این حال ، CBS گزارش می کند که این شامل کسانی نمی شود که ساعات کار آنها به کارگران نیمه وقت یا اخراج شده است. اگر آن بخش از نیروی کار را در نظر بگیرید ، نرخ بیکاری واقعی نزدیک به 23 درصد است.

و نرخ بیکاری همچنان با سرعتی بی سابقه افزایش می یابد. حتی وقتی همه گیری کنترل شود ، بازگشت به اقتصاد و بازگشت به حالت عادی زمان می برد. برخی از افراد بلافاصله شغل خود را برمی گردانند ، در حالی که دیگران مجبور به انتقال به یک رشته کاملا جدید هستند.

بدیهی است که عدم اطمینان اقتصادی حتی با بسته توسعه یافته مزایای بیکاری که کنگره اخیراً تصویب کرده است ، می تواند ترسناک و استرس زا باشد. با این حال ، استراتژی های زیادی وجود دارد که می توانید همین حالا از آنها استفاده کنید تا خود را برای مرحله بعدی زندگی آماده کنید.

چگونه از نظر احساسی کنار بیاییم
زن ناراحت استرس Covic 19 اثر اقتصادی Coronivus
بیکاری می تواند منجر به ترکیبی پیچیده از احساسات ، از جمله خشم ، افسردگی و درماندگی شود. این احساسات "غم شغلی" نامیده می شود.

وقتی تغییر زندگی شگرفی مانند از دست دادن شغل را پشت سر می گذاریم ، برای مقابله با آن نیاز به زمان داریم. بسیاری از افراد پنج مرحله غم و اندوه را طی می کنند ، همان چرخه عواطفی که ما هنگام از دست دادن یکی از عزیزان خود تجربه می کنیم:

انکار
عصبانیت
چانه زدن
افسردگی
پذیرش - پذیرفته شدن
به یاد داشته باشید ، ممکن است تمام این مراحل را نپردازید و یا آنها را به ترتیب ترتیب طی نکنید. ممکن است از این وضعیت احساس عصبانیت کنید ، سپس افسرده شوید. شما ممکن است به هیچ وجه مرحله چانه زنی را پشت سر نگذارید. اما لازم نیست که هر مرحله را تحمل کنید تا دوباره روی پا بایستید.

همچنین مهم است که درک کنیم اگرچه این روند عزاداری سالم و ضروری است ، اما شما باید در برابر غرق شدن در غم و اندوه مقاومت کنید. به خود زمان دهید تا آنچه را از دست داده اید ارج نهاده و در آن تأمل کنید و سپس افکار خود را به آنچه پیش رو دارید معطوف کنید.

ممکن است شما به هیچ وجه فرآیند عزاداری را طی نکنید. طبق مطالعه ای که در سال 2016 در ژورنال مطالعات شادی منتشر شد ، بیکاری اغلب منجر به کاهش رضایت از زندگی می شود. و افراد هنگام انتقال از طریق بیکاری ، بیشتر دچار خشم و اضطراب می شوند.

بیکاری می تواند فرصتی باورنکردنی برای شما باشد. گامهایی که اکنون برمی دارید می تواند منجر به شغلی یا شغلی شود که واقعاً عاشق آن هستید.

و آنچه با بیکاری خود انجام می دهید به شما کمک نمی کند تا در طولانی مدت از نظر مالی بهبود پیدا کنید. همچنین به شما کمک می کند تا از نظر احساسی کنار بیایید.

بیشترین استفاده از بیکاری: چه کاری باید انجام شود
زن باغبان گل در گلدان گلدان کاشت
همه شکست ها و شکست ها را تجربه می کنند. اما یک ویژگی که افراد موفق را از بقیه بسته جدا می کند ، نحوه برخورد و غلبه بر عقب ماندگی هایشان است. این انعطاف پذیری پایه و اساس گام های بعدی آنها است. و غالباً ، انجام ساده عمل ، حرکت به جلو ، می تواند شما را در مسیری قرار دهد که هرگز پیش بینی نکرده اید. تنها کاری که شما باید انجام دهید اینست که قدم اول را بردارید.

مهارت های مهم شغلی را شناسایی کنید
بیکاری سرگرم کننده نیست. با این حال ، این می تواند یک فرصت عالی برای شما باشد تا مهارت های جدیدی ایجاد کنید ، نقاط ضعف خود را تقویت کنید و یک عضو و رهبر تیم بهتر شوید.

اکنون وقت آن است که به آینده فکر کنیم. چه کاری می توانید انجام دهید تا خود را برای کارفرمایان مطلوب تر کنید؟ آیا گواهینامه هایی وجود دارد که بتواند توانایی فنی شما را افزایش دهد؟ مدرکی که نیاز دارید؟ یک سمینار صنعتی که می تواند منجر به ارتباطات ارزشمند یا ارتقا مهارت شود؟

در حال حاضر ، وقت آزاد دارید و می توانید با توسعه مهارت های شغلی ضروری ، از آن استفاده کنید. هر کاری از دستتان برمی آید انجام دهید تا خود را بیشتر در بازار عرضه کنید و دانش ارزشمندی در صنعت کسب کنید.

برخی از مهارت های اساسی برای پیشرفت عبارتند از:

ارتباط نوشتاری
ارتباط کلامی
سخنرانی در جمع
گوش دادن فعال
اگرچه توسعه مهارت های سخت یا فنی بسیار مهم است ، شما همچنین باید مهارت های نرم را بیاموزید که می تواند به شما در داشتن یک رهبر ، مدیر یا عضو تیم بهتر کمک کند. به عنوان مثال ، LinkedIn گزارش می دهد که بیشترین تقاضای مهارت نرم برای سال 2020 شامل موارد زیر است:

خلاقیت
اقناع
همکاری
تطبیق پذیری
هوش هیجانی
نقاط ضعف را شناسایی کنید
در حال حاضر نیز زمان مناسبی است که می توانید به نقاط ضعف خود بیندیشید تا بتوانید برای غلبه بر آنها یا پیرامون آنها تلاش کنید.

برای اینکه بفهمید نقاط ضعف شما چیست ، به وظایف یا مسئولیت هایی که در کار قبلی خود با آنها دست و پنجه نرم کرده اید ، فکر کنید. به عنوان مثال ، شاید از اعضای تیم رهبری متنفر بودید زیرا یک سخنران عمومی با اعتماد به نفس نبودید. یا از نوشتن گزارش متنفر بودید زیرا از مهارت نوشتن در تجارت خود اطمینان نداشتید.

وظایف یا مسئولیت هایی که خود را به دوش می کشید ، سعی می کنید از آن اجتناب کنید یا کاملاً از آنها متنفر هستید ، اغلب نشانه ضعف شخصی است و ارزش بررسی دارد. برای برخی ایده ها ، این نقاط ضعف مشترک را در نظر بگیرید:

در نه گفتن مشکل دارد
عصبی شدن در صحبت های عمومی
آنچه را که شروع می کنید تمام نمی کند
تمرکز بیش از حد روی جزئیات





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: